Ga naar de inhoud
Let op: Om de gebruikerservaring op deze site te verbeteren gebruiken we cookies.

Het volledige team van senior consultants van AAA+ Partners in Zorg staat garant voor concrete verwezenlijkingen, op basis van synergie van diverse managementsvaardigheden en uitzonderlijke sectorkennis. Optimale zorgkwaliteit wordt gerealiseerd door professionaliseren, rendabiliseren en responsabiliseren.

 

Eric De Brabanter

legt zich sinds 2006 voltijds toe op het aankoopgebeuren in de zorgsector. Eerst als aankoopverantwoordelijke in een algemeen ziekenhuis, nadien als professioneel begeleider van het management op gebied van aankoop en aankooporganisatie. Hij is master beheersinformatica en toegepaste wiskunde en heeft een postgraduaat bedrijfskunde.
Na een succesvolle carrière in privé-organisaties is hij bewust de zorgsector ingestapt waar hij bijzondere successen en resultaten heeft geboekt, waarbij hij altijd een grote betrokkenheid van de interne actoren heeft nagestreefd. Zijn tactische aanpak met een  bijzondere aandacht voor de bedrijfsdoelen in het algemeen en kwaliteit, veiligheid en comfort voor de patiënt in het bijzonder staat garant voor structurele maatregelen met een effectieve kostenbesparing en efficiëntie als resultaat. Hij is tevens bezieler en coördinator van het succesvolle aankoopnetwerk Fenix.

 

 
Image of team member

Wim Van Doorsselaere

richtte samen met Eric AAA+ Partners in Zorg op en is gespecialiseerd in algemene capaciteitsplanning, patiëntlogistieke processen en bijhorende IT informatiestromen en integraties. Als proces georiënteerd verpleegkundige en black belt in lean management, en met kennis van logistieke organisatie in combinatie met IT was hij meer dan eens succesvol in de zorgsector.
Zijn ervaring in de sector en zijn sterke communicatieve vaardigheden en people management skills maken het verschil. Hij ervaart dagelijks dat nog heel wat verbetertrajecten mogelijk zijn in onze ziekenhuizen. Voor hem is het duidelijk dat AAA+ Partners in Zorg ziekenhuizen helpt bij het uitbouwen van een efficiënte logistieke organisatie en IT infrastructuur voor een optimaal comfort van patiënten tegen betaalbare kost.

 

 

 

Peter Verschueren

heeft het AAA+ team vervoegd in januari 2015. Peter heeft zijn carrière uitgebouwd in Aankoop, Logistiek en Facilities en dit in bedrijven met uitstekende reputaties en hoge eisen naar kwaliteit en dienstverlening  zowel in de privé als de overheid. Gedurende meerdere jaren heeft hij in een groot overheidsbedrijf gewerkt binnen het kader van  de wetgeving overheidsopdrachten.  Het analyseren en opzetten van aankoopstructuren, managen en coachen van medewerkers  was steeds een rode draad doorheen zijn carrière.  Zijn vernieuwende aanpak van het aankoopproces binnen de overheid en de commerciële toepassing van de wetgeving overheidsopdrachten leverde hem een 2e plaats op tijdens de Supply Chain Awards van VIB in 2010. Heel wat ervaring en bagage vandaag ten dienste van de zorgsector om U te helpen bij het realiseren van Uw  optimalisatie- en besparingstrajecten.

 

 

Kirsten De Bruyn

versterkt het AAA+ team in 2015 als business consultant, gebeten door de logistieke- en optimalisatie microbe. Ze legt zich toe op de implementatie, ontwikkeling en optimalisatie van logistieke patiënten-, goederen- en aankoopprocessen binnen de ziekenhuissector.

Ze heeft haar sporen verdiend binnen een universitair ziekenhuis als logistiek manager waar ze ondermeer instond voor magazijnoptimalisaties, outsourcing projecten, lean management, implementatie ERP, implementatie scansystemen, ziekenhuisbreed geneesmiddelentransport, logistieke optimalisatie operatiekwartier, leveranciersbeleid, HRM beleid (werving & selectie, training & coaching, trajectbegeleiding, functionerings- en evaluatiegesprekken, ...) waarbij een proces- en projectmatige aanpak met het nodige change management ontonbeerlijk waren.

 

Serge Siraux

Na zijn begincarrière in de banksector is hij de gezondheidssector gaan vervoegen. Hij heeft verschillende functies op directie niveau (CEO, CFO, Directeur Aankoop, …) uitgeoefend.
Als zelfstandig consultant en interim manager heeft hij zijn expertise in aankoopbeheer en  change management zowel in de commerciële sector als non-profit en zorgsector kunnen gebruiken.
Sinds januari 2016  werkt hij samen met AAA+ en hun klanten om hun aankooporganisatie en aankoopbeheer in overheidsopdrachten te optimaliseren  alsook changemanagement toe te passen met vooral focus op organisatiestructuren (organogram, aangepast aan de werkomgeving, …) en  op de menselijk vlak (mentaliteitswijziging, weerstand tegen verandering, …)

 

Filip Laureyns

Filip kwam begin 2018 bij het AAA+ team. Filip heeft zijn carrière opgebouwd in commerciële en operationele functies op directieniveau bij internationale high-tech bedrijven. De laatste 3 jaar werkte Filip als algemeen directeur voor een regionale overheidsdienst.

Vanuit een duidelijke strategische visie creëert Filip meerwaarde én groei door zijn analytisch inzicht en probleemoplossend vermogen. Zijn ervaring bouwde hij op in zowel  de privésector als bij de overheid in ‘organisaties in verandering’. Filip gelooft sterk in de kracht van partnerships waarbij samenwerken leidt tot innovatieve successen. Zijn jarenlange ervaring in negotiaties draagt bij tot het constructief vorm geven aan deze partnerships.

 

Jef Hendrickx

Jef heeft meer dan 20 jaar ervaring in advies en management rollen. Met een IT achtergrond en ruime ervaring in logistiek, facilities en boekhouding kennen de meeste bedrijfsprocessen geen geheimen meer. Naast België heeft Jef ook werkervaring in meer dan 8 andere landen binnen en buiten Europa.

Met deze brede ervaring in verschillende (bedrijfs)culturen, slaagt Jef er in om op korte tijd een situatie te analyseren, verborgen elementen zichtbaar te maken en mogelijke oplossingen voor te stellen. Vertrekkend vanuit een theoretisch model, maar op het einde resulteert dit in een praktisch uitvoerbaar actieplan.  AAA+ maakt het voor Jef mogelijk om zijn ervaring en kennis ook binnen de zorg toe te passen.

 

   

Gunther

Gunther Keppens

Is reeds meer dan 15 jaar actief in  facility, property management en aankoop, en dit zowel hand-on als in (verander)management en consultancy. Sinds de zomer van 2014 is Gunther toegetreden tot het AAA+ team en daardoor ook aktief in de zorgsector, waar hij zijn kennis rond aankoop en facility management, alsook de processen (inclusief logistieke) kan aanwenden om de zorgsector te laten evolueren naar een meer uitkomst gerichte omgeving in plaats van een standaard middelenverbintenis. Door de uitgebreide ervaring kan Gunther ook als problem solver ingezet worden waardoor via een creatieve blik en duidelijke doelstellingen het meest optimale resultaat mogelijk gerealiseerd wordt. 

 

 

Image of team member

Annelies Kerkhofs

is met haar jarenlange (ICT) ervaring in zowel gezondheidszorg en productie omgevingen  een mooie versterking voor het AAA+ Team. Annelies is een people manager en thuis in  IT gebieden zoals: ICT infrastructuur, IT management, uitwerken lange termijn strategie, DRP, Business Continuity, IP Telephony, HealthCare applications, Data Protection, informatieveiligheid etc.

Sinds kort ook bezig als informatieveiligheidsconsulent ikv Data Protection en Security volgens ISO 27001 en de minimale normen van KSZ in de gezondheidszorg.

Uiteraard behoort ook het begeleiden en implemeteren van IT projecten in en voor de zorg tot de mogelijkheden.

 

Een vraag, suggestie of een afspraak ?

Neem gerust totaal vrijblijvend contact op met ons